مراکز فروش انواع کشمش مویز ایرانی با بهترین کیفیت

مراکز فروش انوع کشمش سبز و سیاه، از جمله مرکز کشمش مویز درشهر های مختلف کشور از جمله قزوین و همدان وجود دارند.کشورمان ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ در تولید انواع کشمش است.

مراکز فروش انواع کشمش مویز ایرانی با بهترین کیفیت

کشمش مویز به کدام کشورها صادر می شود؟

کشمش مویز به کدام کشورها صادر می شود؟ شرکت های متعددی در کشور به تولید، فروش و صادرات کشمش مویز مشغول هستند. از آنجایی که فقط صادرات یک نوع کشمش، صرفه اقتصادی ندارد، این شرکت ها معمولا در صادرات انواع مختلف کشمش فعالیت دارند. بعضی از این شرکت ها، با ایجاد نمایندگی های فروش عمده کشمش مویز در کشور های همسایه، صادرات این نوع کشمش را بیشتر و جذب مشتری خارجی برای این محصول را افزایش داده اند.

کشمش مویز یک میوه خشک شده است که به عنوان صبحانه و همچنین به عنوان میان وعده سالم و خوش طعم، استفاده می شود. بسیاری از کشور ها آن را به عنوان تنقلات استفاده می کنند.با پی بردن مردم جهان از فواید بی شمار این میوه خشک شده، مصرف آن در دو دهه اخیر افزایش دو برابری داشته است‌. کمک به از بین بردن خستگی و ایجاد نشاط، افزایش جریان خون، افزایش انرژی، کاهش کلسترول بد خون، از جمله فواید این خشکبار است که پزشکان آن را برای مصرف روزانه و میان وعده توصیه می کنند.

بهترین صادر کنندگان کشمش در جهان می توانیم کشور های آمریکا، ترکیه و ایران را نام ببریم. ایران سالانه بیش از ۱۲۰ هزار تن کشمش تولید می کند و به کشور های مختلف صادر می کند که سالانه ۲۵۰ میلیون دلار از این صادرات عاید کشور می شود. کشمش ایرانی از محبوبیت خوبی بین کشور ها برخوردار است و ایران به بیش از ۱۰۰ کشور جهان از جمله فرانسه، ایتالیا، استرالیا و روسیه، صادر می کند. در این بین کشور روسیه، یکی از وارد کنندگان اصلی کشمش مویز به شمار می رود.

بازار خرید مویز کشمش صادراتی در تهران

بازار خرید مویز کشمش صادراتی در تهران با توجه به فواید بی نظیر مویز و مصرف بالای آن در کشور، فروش این محصول در بازار داخلی، رونق فراوان دارد. شرکت های زیادی در کشور این محصول را عرضه می کنندو در حال رقابت با یکدیگر هستند. بیشتر این شرکت ها کیفیت خوبی ارائه کرده اند که توانسته اند برند های خود را ایجاد کنند و برخی جز بهترین و معتبر ترین برند های کشور شدند. به کمک سایت های اینترنتی می توانید این برند های معتبر را جستجو کنید. این شرکت ها در عرضه انواع مختلف کشمش از جمله مویز، فعالیت دارند. مجموعه کشمش پلوی طلایی، یکی از شرکت های معتبر در عرضه این محصولات است، که می توانید برای خرید عمده و جزئی این محصولات، به سایت آن مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.