قیمت هر کیلو کشمش تیزابی تاکستان در سطح بازار

انگور به روش‌های مختلفی از جمله تازه‌خوری و تهیه کشمش، کنسانتره، آبمیوه، فرآورده‌های تخمیری، مربا، شیره و روغن دانه انگور مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بدین لحاظ نقش مهمی را در اقتصاد کشورها ایفا می‌نماید. کشمش فرآورده‌ای خشک شده از انگور همانند سلطانی بیدانه (به رنگ روشن) و کورنت (به رنگ تیره) است که دارای خواص فراوانی از جمله ویتامین B، آهن، کلسیم و پتاسیم است و در کشور ما به عنوان یک خشکبار پرطرفدار سالانه در مقادیر زیادی به فروش میرسد. از جمله انگورهایی که برای صادرات به کشمش تبدیل می‌شوند می‌توان به انگور سفید یا سلطانی و انگور عسکری برای تولید کشمش سبز اشاره کرد. انگور سیاه برای تولید مویز استفاده می گردد. رایج‌ترین کشمش‌های مورد استفاده عبارتند ازکشمش‌های سبز قلمی، زرد قلمی، آفتابی کاشمری، مویز پلویی که با استفاده از انواع انگور و افزودنی‌های مجاز تولید می‌شوند.

نحوه خشک کردن و مواد افزودنی انواع کشمش با یکدیگر فرق دارد و یکی از پرمصرف ترین آن کشمش تیزابی است.رعایت استاندارد و مرغوبیت بالا و قیمت کشمش تیزابی تاکستان سبب استقبال بالا افراد از آن شده است .

فرایند خشک کردن انگور زمان بر است و در مدت زمان خشک شدن ممکن است دچار پوسیدگی شده و خراب شود. به همین دلیل بهترین کار جهت جلوگیری از خرابی استفاده از روش تیزابی است. از جمله مزیت های استفاده از این روش این است که محصول تولید شده توسط آن از کیفیت بالایی برخوردار است و این موضوع سبب افزایش میزان خرید و فروش کشمش تیزابی می شود. استفاده از روش تیزاب سبب کاهش مدت زمان خشک شدن انگور می شود و به همین دلیل در یک زمان کم مقدار زیادی کشمش تولید می شود و باعث رونق بازار خرید و فروش کشمش تیزابی شده است. از جمله فواید استفاده از تیزاب این است که مواد مورد استفاده در آن سبب می شود منافذی روی پوست انگور ایجاد شود و همچنین فرایند ضدعفونی را نیز انجام می دهد. ضمن اینکه مواد مورد استفاده در تیزاب مورد تایید بهداشت بوده و خوراکی می باشند و در واقع شیمیایی بودن آنها دلیل بر مضر بودن آن نیست.

قیمت هر کیلو کشمش تیزابی تاکستان در سطح بازار

انواع بسته بندی کشمش تیزابی بسته بندی

انواع بسته بندی کشمش تیزابی بسته بندی ظرف‌های استاندارد بسته‌بندی باید تمیز، خشک و بدون بو باشد. بسته ها به صورت اتوماتیک توسط دستگاه‌های بسته بندی چند توزین به صورت کنترل شده در بسته‌های کوچک سلوفانی یا بسته‌های بزرگ جعبه‌ای یا مقوایی یا چوبی قرار گرفته و اغلب در زمان بسته بندی به کشمش، روغن مایع خاصی برای جلوگیری از چسبندگی و درخشندگی اضافه می‌شود. یکی از مراحل مهم نگهداری محصول، شیوه درست نگهداری آن در انبار با رعایت کامل بهداشت و حفاظت در مقابل میکرو ارگانیسم‌های مضر است. ساختمان انبار باید تمیز و امکان آلودگی و یا فساد در آن وجود نداشته باشد و همواره خشک و خنک باشد. به گونه‌ای که بتوان تا مدت یکسال کشمش را در آن نگهداری کرد.

شرکت توزیع کشمش تیزابی صادراتی در تاکستان

شرکت توزیع کشمش تیزابی صادراتی در تاکستان رعایت استاندارد و مرغوبیت بالا و قیمت مناسب کشمش تیزابی تاکستان سبب استقبال افراد از آن شده است و به همین دلیل افراد زیادی می خواهند از قیمت کشمش تیزابی تاکستان اطلاع کسب کنند. کشمش تاکستان در انواع مختلفی مانند مویز، بی دانه، تیزابی، آفتابی و غیره به فروش می رسد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است که قیمت ارقام گوناگون این محصول با هم فرق دارد. وجود مزارع فراوان انگور در تاکستان سبب شده است که به عنوان دومین شهر از لحاظ تولید این محصول در کشور شناخته شود. همچنین حجم بالا تولید سالانه کشمش تاکستان باعث شده است که مقدار قابل توجهی از آن به دیگر کشورها صادر شود و برخورداری از کیفیت بالا سبب افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت کشمش تیزابی تاکستان شده است. کشمش تیزابی تاکستان در رنگ های زرد و سبز وارد بازار می شود و قیمت کشمش تیزابی تاکستان بر اساس رنگ آن دستخوش تغییرات می شود. در نظر داشته باشید که سطح زیر کشت انگور در شهر تاکستان با توجه به عوامل محیطی مانند خشکسالی متغیر است و این موضوع نیز بر روی افزایش یا کاهش قیمت کشمش تیزابی تاکستان نقش دارد. همچنین نوع دانه بندی نیز متفاوت است و با توجه به میزان یکدست بودن کشمش، قیمت کشمش تیزابی تاکستان تفاوت دارد؛ هرچه محصول یکدست تر باشد قیمت کشمش تیزابی تاکستان هم بیشتر می شود شرکت توزیع کشمش تیزابی صادراتی ما در تاکستان صفر تا صد صادرات این محصول را به صورت کاملاً غیر حضوری ، خرید اینترنتی ماندگار و مطمئنی را رقم می زند .