قیمت مناسب کشمش انگور یاقوتی در سال ۱۴۰۰

کشمش، خشکباری پرطرفدار در میان ایرانیان است که تولید آن در پایان تابستان انجام می شود اما در تمام طول سال در دسترس می باشد و در مراکز معتبر به فروش می رسد. قیمت کشمش انگور یاقوتی با توجه به حجم، روش تولید و کیفیت آن متغییر است و شما می توانید این محصول را بدون واسطه به قیمت درب کارخانه از ما تهیه نمایید.

قیمت مناسب کشمش انگور یاقوتی در سال ۱۴۰۰

خصوصیات بهترین نوع کشمش یاقوتی

خصوصیات بهترین نوع کشمش یاقوتی همه ما از خواص انگور با خبر هستیم و کشمش میوه خشک شده انگور است که از قدیم تا به امروز در میان خشکبار جای گرفته و در زندگی روزمره ما کاربرد های فراوانی دارد. از کشمش به عنوان جایگزین قند، طعم دادن و پخت برخی غذاهای ایرانی و همچنین شیرینی جات مانند کیک و کلوچه استفاده می شود.

کشمش به تنهایی خاصیت های زیادی دارد و مصرف آن برای بهبود برخی بیماری ها و تامین ویتامین های مورد نظر بدن توسط متخصصان و پزشکان به خصوص طب سنتی توصیه می شود. در هنگام خرید این نوع خشکبار باید به یک سری موارد توجه کنیم تا بهترین نوع آن را تهیه کنیم.

درست است که کشمش یک میوه خشک محسوب می شود اما نباید کاملا خشک و سفت باشد و باید کمی نرم و لطیف باشد. پس دقت کنیم که محصول مورد نظر ما تازگی داشته باشد و این را می توانیم از روی رنگ و بوی آن متوجه شویم که کهنه است یا کیفیت آن خوب است.

سالم بودن کشمش از موارد دیگری است که هنگام انتخاب باید در نظر بگیریم که محصول در شرایط خوب و بهداشتی نگهداری شده باشد و خرابی و ناسالمی در آن دیده نشود. اگر کشمش سالم نباشد به صورت شکرک زده و تغییر در رنگ و طعم،دیده می شود.

کشمش ها روش های تولید متفاوتی دارند که یکی از آنها روش طبیعی و سنتی است که آن ها را به صورت آفتاب خشک یا سایه خشک تولید می کنند و مدت زمان بیشتری صرف تولید محصول با این روش می شود.

در روش تولید صنعتی، تولید کشمش با بخار گوگرد انجام می شود که بعضی اوقات با روش تیزابی ترکیب می شود. روش تیزابی روشی است که روی انگور کربنات پتاسیم می ریزند که مدت زمان تولید کشمش با این روش بسیار سریع می باشد.

پخش کننده کشمش انگور یاقوتی درجه یک

پخش کننده کشمش انگور یاقوتی درجه یک شرکت ما با رعایت اصول بهداشتی و فناوری های جدید به تولید کشمش انگور یاقوتی درجه یک پرداخته است و پخش و عرضه آن را در بازار های مختلف بر عهده دارد. کارخانه ما محصولات خود را در بسته بندی های مختلف به صورت فله ای و کیلویی یا بسته بندی های گرمی ارائه می دهد که نشان استاندارد ملی بر روی تمامی آن ها درج شده است.