قیمت باورنکردنی کشمش انگوری تازه در بناب

شهرستان بناب جزو شهرهای استان تبریز است.این شهرستان، به دلیل آب و هوای مرطوبی که دارد دارای درختان انگور بسیار فراوانی می باشد.شهرستان بناب به دلیل اینکه مرکز اصلی تولید این محصول بوده، دارای قیمت مناسب تری نسبت به شهرستان های دیگر می باشد.قیمت کشمش انگوری بناب، براساس شاخص های کیفیتی آن تعیین می گردد.

قیمت باورنکردنی کشمش انگوری تازه در بناب

خصوصیات بهترین کشمش انگوری

خصوصیات بهترین کشمش انگوری انگور به دو دسته دانه دار و بی دانه تقسیم می شود هریک از این دو مدل انگور در رنگ های سیاه،سرخ،زرد و سبز دیده می شود.انگور،میوه ی نرم پوست و شیره داری است که از درخت انگور به وجود می آید. انگور در تمامی مناطق، معتدل جهان به وجود می آید.

انگور خشک شده را کشمش می نامند. از انگور محصولاتی مانند: مویز،کشمش،ژله،مربا،آب انگور و سرکه می سازند و به محلی که انگور در آن رشد می کند تاکستان می گویند. بهتر است که درخت مو را هر از چند گاهی هرس کنیم تا محصول بیشتری را تولید نماید.

کشمش پلویی اعلا باید چه شاخصه هایی داشته باشد.

در زیر به چند مورد از آن اشاره نموده ایم:

1. رنگ مطلوب

2.طعم شیرین

3.تولید ارگانیک

4.اندازه درشت و یکدست

5.بسته بندی مناسب

روش نگه داری کشمش در منزل:

همواره، پس از خریدن کشمش نکته ایی که باید به آن توجه داشت محل نگه داری محصول می باشد که به حفظ تازگی و سلامت آن کمک بسیاری می کند. بهتر است کشمش را در ظروف در بسته و غیر قابل نفوذ و درجای خشک و تاریک نگه داری نمود. به همین علت یخچال، گزینه مناسبی برای نگه داری در طولانی مدت این محصول می باشد.خشک و سفت شدن کشمش در طولانی مدت، به تنهایی باعث خراب شدن آن نمی شود مگر اینکه طعم و رنگ و بوی آن هم تغییر کند.

مرکز تولید کشمش انگوری صادراتی در بناب

مرکز تولید کشمش انگوری صادراتی در بناب کشمش انواع مختلفی دارد که بهترین نوع صادراتی آن نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا کشمش انگوری می باشد این محصول، در سراسر ایران طرفداران بسیاری دارد و مشتریان همواره می توانند آن را در حجم و مقیاس بالا تهیه نمایند.به کشمش انگوری، زرد پلویی،طلایی،کالیفرنیایی هم گفته می شود.

بهترین تولید کننده های کشمش انگوری به ترتیب کشورهای زیر می باشد:

1.ایران

2.آمریکا

3.ازبکستان

بیشترین نوع این محصول در کشور عزیزمان ایران تولید،و بسته بندی شده، سپس به کشورهای دیگر صادر می شود.

به صورت کلی در ایران 3 شهر برای تولید این محصول وجود دارد مثل:

بناب،ملکان و مراغه از استان تبریز

کاشمر وخلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی

ملایر از توابع همدان

مراحل صادرات کشمش انگوری:

صادرات خشکبار همواره یکی از شغل های پرسود در جهان بوده است و تاجران صادر کننده این محصول در ایران یکی از ثروتمند ترین تجار هستند.

اقلام خشکبار شامل:

پسته،کشمش، خرما،پسته،گردو و میوه خشک می باشد.

جهت خرید کشمش انگور بناب می توانید به فروشگاه های ما و یا نمایندگی مرکز پخش ما در تهران مراجعه و یا از طریق وب سایت فروش آنلاین ما محصول خود را به صورت عمده با قیمتی مناسب سفارش داده و به راحتی آن را خریداری نمایید.