قیمت استثنائی کشمش انگوری ملکان در فروشگاه های معتبر

پخش کشمش انگوری ملکان با ارزان ترین قیمت ، در فروشگاه اینترنتی ما انجام شده و می توان به صورت اینترنتی محصول را سفارش داده و به صورت عمده یا جزئی آن را خریداری کرد ، البته قیمت کشمش انگوری ملکان در خرید عمده بسیار ارزان تر خواهد شد .

قیمت استثنائی کشمش انگوری ملکان در فروشگاه های معتبر

آنچه باید در هنگام خرید کشمش بدانیم

آنچه باید در هنگام خرید کشمش بدانیم کشمش همان میوه یخشک شده انگور بی دانه یا دانه دار می باشد . این محصول انواع گوناگونی دارد و به شکل سایه خشک ، آفتاب خشک ، تیزابی و انگوری به بازار مصرف ارائه می شود .

خریداری و تهیه خشکبار ، از جمله کشمش ، به دقت بسیاری نیاز دارد. در اینجا به مواردی که باید موقع خرید کشمش به آن توجه شود ، اشاره می‌کنیم.

موقع خرید کشمش ، باید به تازگی آن دقت کنید . کشمش تازه بافت نرم داشته و نباید خشک و سفت باشد . همچنین اگر شرایط انبارداری کشمش نامساعد باشد و حشرات موذی در محیط انبار وجود داشته باشند ، ممکن است که تخم حشرات یا لارو آنها در لابلای این خشکبار مشاهده شود . این مسئله می تواند کیفیت کشمش را تا حد زیادی پایین آورده و میزان بازار پسندی آن را بکاهد .

کریستالی شدن و شکرک زدن نیز از جمله خصوصیات یک کشمش نامرغوب و فاسد است . کشمش تازه باید ظاهر خوبی داشته باشد و هیچ نشانه ای از تغییر رنگ ، طعم، همچنین شکرک زدگی در آن دیده نشود . وجود کشمش های ریز و له شده نیز باعث افت کیفیت این خشکبار می گردد . کشمش هایی که له شده باشند ، ظاهر چسبنده و نامطلوبی به محصول می دهند .

روش تولید کشمش نیز در میزان مرغوبیت و مشتری پسندی آن تاثیر گذار می باشد ، اصولا کشمش به 4 روش خشک می گردد :

  • کشمش آفتاب خشک زیر نور مستقیم خورشید خشک می شود ، کیفیت بالا ، طعم خوب و رنگ سرخ ، از ویژگی های منحصر بفرد این محصول می باشد .
  • در کشمش سایه خشک ، رنگ محصول تغییر نمی کند و سبز باقی می ماند.
  • کشمش تیزابی به کمک ماده ای به نام تیزاب خشک می شود. این ماده طعم و کیفیت کشمش را کاهش می دهد . رنگ این محصول زرد مایل به قهوه ای است و سطحی نیمه براق دارد .
  • کشمش انگوری در تیزاب غوطه ور شده و سپس با دود گوگرد خشک می شود. رنگ این محصول زرد مایل به قهوه ای روشن است .

تولیدکنندگان کشمش انگوری صادراتی ملکان

تولیدکنندگان کشمش انگوری صادراتی ملکان تولید کنندگان کشمش انگوری صادراتی ملکان ، با بهره گیری از پرسنل مجرب و با تجربه و استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا بهترین نوع خشکبار را با روش های بهداشتی و استاندارد تولید کرده و به خریدارن عرضه می کنند . کشمش های تولیدی به خاطر کیفیت ممتاز ، متقاضیان بسیاری داشته و در بسته بندی های شیک یا به صورت فله ای به فروش می رسد .