فروش ویژه کشمش پلویی صادراتی در بازار تهران

کشمش پلویی، محصول خشک شده ای است که از انگور تهیه شده و برای خشک کردن آن از دو روش صنعتی و سنتی استفاده می کنند. کشور ما نیز به دلیل تولید کشمش مرغوب، جزو صادر کنندگان این محصول می باشد. در این مجموعه فروش کشمش پلویی تهران هم در بازار داخلی و هم در بازارهای بین المللی از فروش ویژه ای برخوردار است.

چرا که محصولات این مجموعه مشخصات زیر را دارا می باشند: مزه بسیار شیرینی دارد، رنگ بندی آن طبیعی است، نرم بوده و بر روی دندان نمی چسبد. هزینه ترخیص کاری آن نیز کمتر است.

فروش ویژه کشمش پلویی صادراتی در بازار تهران

معیارهای انتخاب بهترین کشمش تهران

معیارهای انتخاب بهترین کشمش تهران برای انتخاب بهترین کشمش باید به چند نکته توجه کرد که کیفیت بالا، تازگی، بسته بندی مناسب، قیمت عادلانه، تولید استاندارد و سالم از جمله این نکات است. همچنین برای تولید کشمش با کیفیت، باید آب دانه های انگور قبل از اینکه بپوسد، کاملا گرفته شود.

یکی از کاربرد های این محصول، طبخ غذای خوشمزه کشمش پلو است که در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد. کشمش به دلیل خاصیت گرمی که دارد، سردی برنج را تعدیل می نماید. استفاده از کشمش در طب سنتی نیز بسیار توصیه شده است.

از دیگر ویژگی های این نوع خشکبار می توان به موارد زیر اشاره کرد: باعث تقویت اعصاب و کاهش غضب می شود، دهان را خوشبو می کند، اگر در کنار گوشت مصرف شود چربی گوشت را کاهش می دهد، فشار خون و سدیم را در بدن کاهش و فییر و آهن را افزایش می دهد.

همچنین اشتها آور است و به ضعف عمومی و کم خونی کمک می کند، برای سلامت استخوان ها و چشم بسیار مفید است، گرفتگی عضلات را کاهش می دهد، موجب عملکرد هر چه بهتر کلیه ها می شود. در کشور ما سه نوع کشمش پلویی داریم: کشمش پلویی آفتابی که رنگ آن تیره بوده و در بازار داخلی به فروش می رسد.

نوع بعدی، کشمش پلویی زرد است که به آن کشمش انگوری یا طلایی هم گفته می شود که مخصوص صادرات است. نوع آخری، تیزابی است که قهوه ای رنگ بوده که هم در بازار داخلی به فروش می رسد و هم برای صادرات.

خرید کشمش پلویی مرغوب در بازار تهران

خرید کشمش پلویی مرغوب در بازار تهران بهترین کشمش پلویی، نوع بی دانه آن است. هر چند دانه دار آن هم تولید می شود که در مقایسه با نوع بی دانه، مصرف آن بسیار کم است. برای خرید کشمش پلویی مرغوب، توصیه می کنیم سری به سایت ما مراجعه کنید.

این مجموعه می کوشد تا ضمن ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصول، در بسته بندی استاندارد و شکیل، سهم کوچکی در سلامت جامعه داشته باشد. قیمت محصولات ما نیز در مقایسه با سایر رقبا بسیار مناسب است.