فروش ویژه کشمش زرد کاشمر در فروشگاه های معتبر

فروش ویژه کشمش زرد کاشمر در فروشگاه های معتبر به صورت عمده و کیلویی صورت می گیرد.

شهرستان کاشمر، مرکز اصلی کشت و تولید انواع کشمش در کشور است ، کشمش زرد کاشمر به دلیل کیفیت و ارزش غذایی بسیار زیاد شهرت جهانی دارد.

فروشگاه های معتبر کشمش زرد کاشمر، شرایطی را به وجود آورده اند تا این محصول را با کیفیت و قیمتی بسیار پایین تر از بازار در اختیار خریداران خود قرار دهند.

امروزه سایت ها و فروشگاه های آنلاین نیز این محصول را به صورت عمده و بسته بندی با قیمت مناسب به فروش می رسانند که به دلیل حذف واسطه ها و دلالان، خریدی مقرون به صرفه است.

فروش ویژه کشمش زرد کاشمر در فروشگاه های معتبر

همه چیز درباره صادرات کشمش زرد

همه چیز درباره صادرات کشمش زرد صادرات کشمش زرد، به دلیل کاربرد و خواص بی نظیر آن به کشور های مختلف، رونق زیادی پیدا کرده است.

کشورهای حوزه خلیج فارس، هند، پاکستان و افغانستان از جمله کشورهای وارد کننده کشمش زرد ایرانی هستند.

کشمش زرد به دلیل افزایش تقاضایی که در بازار جهانی پیدا کرده است، بسیاری از تولید کنندگان به سبب سود زیادی که در بازار صادرات دارد، آن را به کشور های همسایه صادر می کنند.

صادرات کشمش، در بسته بندی ها با وزن های مختلف صورت می گیرد، بازار صادرات این محصول، بسیار پر رونق و سود آور است و ارز آوری خوبی برای اقتصاد کشور به همراه دارد.

متاسفانه طی یک سال گذشته، صادرات کشمش در کشور ما به دلایلی مثل نوسانات نرخ ارز، بیماری کرونا، تحریم ها، ضعف در بسته بندی و… بسیار کاهش پیدا کرده است.

عرضه کننده کشمش زرد صادراتی در کاشمر

عرضه کننده کشمش زرد صادراتی در کاشمر عرضه کننده کشمش زرد صادراتی کاشمر، این محصول را به صورت فله ای یا بسته بندی در اختیار مشتریان قرار می دهند. شرکت های بازرگانی مختلفی در کاشمر دایر هستند که انواع کشمش، به خصوص کشمش زرد درشت صادراتی را با قیمت مناسب به سراسر کشور ارسال می کنند.

امروزه کارخانه های متعددی نیز در زمینه تولید و بسته بندی کشمش زرد صادراتی فعالیت می کنند و انواع کشمش را با بهترین کیفیت در طعم و بسته بندی به بازار داخلی و خارجی عرضه می کنند. کشمشی که برای صادرات عرضه می شود، بلند و کشیده و بدون هسته است ، معمولا در کارتن های ۵ و ۱۰ کیلویی با بهترین کیفیت بسته می شود.

طی یکی دو سال گذشته به دلیل شرایط بیماری کرونا، افزایش نرخ دلار و رکود بازار، اکثر باغداران و تولید کنندگان کشمش زرد کاشمر، تمام محصول خود را به دیگر کشورها صادر کردند. دلیل صادرات بی رویه کشمش طی یکی دو سال گذشته، گران شدن قیمت کشمش و به طبع، از رونق افتادن آن در بازار داخلی بود.

از طرفی با کاهش ارزش پول ملی، قیمت کشمش در بازاهای خارجی، ارزان تمام می شد و اکثر تجار برای خرید کشمش زرد، روانه بازار ایران شدند.