عرضه مستقیم کشمش پلویی ارزان قیمت با بهترین کیفیت

کشمش پلویی ارزان قیمت با بهترین کیفیت به صورت عمده، عرضه می شود. کشمش تازه و مرغوب، در بسته بندی های کیلویی به فروش می رسد. برای خرید می توان به فروشگاه ها و مراکز پخش خشکبار در سراسر کشور، مراجعه کرد. هم چنین امکان سفارش و خرید اینترنتی از سایت فروش نیز وجود دارد.

عرضه مستقیم کشمش پلویی ارزان قیمت با بهترین کیفیت

موثرترین موارد بر قیمت کشمش پلویی

موثرترین موارد بر قیمت کشمش پلویی

کشمش پلویی که میوه ی خشک انگور است، یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین انواع کشمش بوده که به دو روش تیزابی و آفتابی خشک می شود. کشمش پلویی در رنگ های قرمز ، قهوه ای و زرد وجود دارد که اغلب از کشمش قهوه ای رنگ استفاده می شود. از مهم ترین کاربرد های کشمش، می توان به استفاده از آن، در انواع غذا مانند عدس پلو ، استفاده در کیک ها و شیرینی ها ، انواع دسر و در ترکیب آجیل مخلوط، اشاره کرد. برای تهیه کشمش، باید انگور ها را در محلی خشک و تمیز قرار داده تا در معرض هوای آزاد و نور آفتاب قرار بگیرند. به دلیل خوراکی بودن این محصول، رعایت بهداشت و تمیزی در تولید کشمش بسیار مهم است.

کشمش پلویی در اکثر نقاط ایران و اغلب در ملایر ، کاشمر ، تاکستان ، قزوین و غیره تولید می شود. کشمش هایی که از این مناطق تولید می شوند، بسبار مرغوب تر و خوش طعم تر هستند. عوامل متعددی در تعیین قیمت نهایی کشمش وجود دارد که مهم ترین آن، تفاوت در طعم و مزه و شکل کشمش است. هرچه کشمش دارای ظاهری زیبا تر ، درشت تر و طعم شیرین تری باشد، قیمت آن بالاتر می رود. نکته ی دیگر، تمیز بودن کشمش است. کشمش تمیز و شفاف و بدون گرد و غبار ، آلودگی و چوب اضافی نسبت به کشمش پاک نکرده گران تر است.

مورد دیگر فصل و زمان عرضه ی کشمش است. کشمش تازه و اعلا در اواخر پاییز و اوایل زمستان عرضه می شود. اگر چه کشمش به دلیل خشک بودن و عدم وجود رطوبت ماندگاری بالایی دارد اما کشمش تازه دارای طعم بهتر و بافت نرم تری است.

تولیدکنندگان کشمش پلویی ارزان قیمت در ملایر

تولیدکنندگان کشمش پلویی ارزان قیمت در ملایر

همان طور که اشاره کردیم، یکی از بهترین تولید کنندگان کشمش در ایران، ملایر است. چرا که دارای باغ های انگور درجه یک می باشد. هم چنین کشمش مرغوب ملایر در بازار جهانی نیز پر طرفدار و پر فروش است. صادرات انواع کشمش ایرانی به کشور های همسایه و اروپایی از پر رونق ترین صادرات محسوب می شود. کشمش پلویی یکی از انواع کشمش های پر فروش و محبوب در این زمینه است. تولید کنندگان کشمش پلویی در ملایر، محصول خود را در بسته بندی های بهداشتی به سراسر کشور عرضه کرده و با قیمتی ارزان و مناسب به فروش می رسانند.