صادرات مرغوب ترین کشمش افعانستان به کشورهای مختلف

صادرات مرغوب‌ ترین کشمش افغانستان به کشورهای مختلف موجب افزایش سرمایه و کمک به رشد اقتصادی این کشور می شود. صادرات کشمش افغانستان سالانه در حجم زیادی صادر می شود که علاوه بر رفع نیاز مردم کشور خود باعث رفع نیاز مردم کشورهای دیگر نیز می شود.

صادرات مرغوب ترین کشمش افعانستان به کشورهای مختلف

کشمش به کدام کشورها صادر می شود؟

کشمش به کدام کشورها صادر می شود؟ کشمش به کدام کشورها صادر می شود؟ جواب این سوال را در ادامه مقاله مورد بررسی قرار می دهیم پس با ما همراه باشید، از جمله کشورهایی که کشمش را صادر می کند، کشور ترکیه است که جزو اولین کشورهای تولید کننده کشمش به شمار می آید. آمریکا یکی دیگر از کشورهای صادر کننده این محصول است که معروف ترین نوع کشمش در این کشور بدون هسته می باشد. ایران که در گروه سوم صادرات محصول قرار دارد و کشمش ممتاز را در حجم گسترده صادر می کند از جمله دیگر کشورها می توان به یونان، افغانستان، شیلی اشاره کرد.

کشمش فواید بسیار زیادی برای بدن دارد از جمله آن می توان به:

۱.رفع کم خونی و جلوگیری از فقر آهن

۲.تقویت پوست و مو

۳.تقویت بنیه و تامین انرژی بدن

۴.تقویت اعصاب و بهبود عملکرد مغز و حافظه

۵.ماده مغذی برای خانم های باردار و بانوان شیرده

۶.تقویت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان

۷.بهبود عملکرد گوارش و جلوگیری از نفخ

۸.جلوگیری از سرطان و رفع اثرات ناشی از شیمی درمانی

۹.موجب افزایش وزن می شود

۱۰.مفید برای افراد دیابتی نمونه ای از فواید کشمش است.

اگر به کودکان به جای تنقلات مضر کشمش بدهیم بسیار مقوی و سود مند است. برای تهیه کشمش ابتدا انگور های درسته و سالم را از تاکستان ها جمع آوری و به سه روش نیز آبی، آفتابی، سایه خشک به کشمش تبدیل می شوند که در نوع آفتابی به آن کشمش پلویی می گویند که انگور ها به رنگ قهوه ای در می آیند ولی در سایه خشک و تیز آبی انگور رنگ اولیه خود را تقریبا حفظ می کند همچنین درصدی از آب انگور درون کشمش می ماند.

عمده فروشی کشمش افغانستان با بهترین قیمت

عمده فروشی کشمش افغانستان با بهترین قیمت عمده فروشی کشمش افغانستان با بهترین قیمت موجب شده تا نیاز افراد در مصرف کشمش برطرف شود به گونه ای که دیگر نیاز به واردات و خروج سرمایه نباشد چون کشمش به صورت عمده عرضه می شود قیمت بسیار مناسب تری دارد و افراد با صرف هزینه مناسبی می توانند کشمش مورد نیاز خود را خریداری نمایند. در صادرات باید به کیفیت محصول نوع بسته بندی توجه ویژه ای داشت زیرا مشتریان در خرید به اولین نکته که توجه می کنند نوع بسته بندی است که هرچه جذاب تر باشد مشتریان بیشتری برای خرید محصول ما را خریداری می کنند.