خرید و فروش کشمش خشک شده به صورت اینترنتی

کشمش خشک شده به دلیل کیفیت و طعم مزه عالی که دارد بسیار پرطرفدار بوده و دارای انواع مختلفی می باشد و توسط توليدکنندگان بسیاری تهیه و روانه بازارهای مختلف داخلی و خارجی می شود.

خرید و فروش اینترنتی این محصول باعث شده که راه های خرید و فروش آن به صورت غیرحضوری هموار گردد و خریدارن بتوانند این محصول در بهترین کیفیت ممکن بدون مراجعه حضوری و فیزیکی با قیمت عالی خریداری کنند.

خرید و فروش کشمش خشک شده به صورت اینترنتی

بررسی اجمالی انواع کشمش ایرانی

بررسی اجمالی انواع کشمش ایرانی کشمش نوعی خشکبار خوشمزه و مقوی می باشد که از خشک شدن انواع مختلف انگور به روش‌های مختلف سنتی و صنعتی حاصل می شود این میوه خشک پرخاصیت به دلیل تنوع زیاد انگور دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند.

کشمش ایرانی یکی از بهترین خشکبار موجود در جهان است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است، انواع مختلف این میوه خشک پرخاصیت سرشار از املاح و مواد معدنی ارزشمندی می باشد که ارزش غذایی آن را بالا برده است، خواص درمانی و تغذیه این محصول بسیار گسترده بوده و برای درمان انواع مختلف امراض بدن بسیار عالی می باشد.

کشمش های ایرانی به دلیل کیفیت بالا و ارگانیک بودن خود دارای طرفداران زیادی هستند از انواع مختلف کشمش ایرانی می توان به مویز، کشمش سایه خشک، آفتابی، پلویی، تیزابی و…. اشاره کرد که در زیر به بررسی اجمالی آن ها می پردازیم:

  • مویز در واقع نوعی کشمش درشت و گوشتی می باشد که از انگور های قرمز و شاهانی درشت حاصل می شود، دارای رنگ سیاه و تیره ای نسبت به سایر نمونه های کشمش است و از خاصیت بیشتری نیز برخوردار است.
  • کشمش سایه خشک، این کشمش پرخاصیت و مفید همانطور که از نامش پیدا است به دور از نور مستقیم خورشید و در سایه خشک می شود و به همین دلیل رنگ سبز خود را حفظ کرده، این کشمش از انگور های عسگری تهیه می‌ شود.
  • کشمش آفتاب خشک، این میوه خشک پرخاصیت با نور خورشید خشک شده و از رنگ تیره تری برخوردار است اصولا دارای رنگ قهوه ای بوده و به کشمش پلویی نیز شهرت دارد، اصولا از کشمش های بی دانه تهیه می‌ شود.
  • کشمش تیزابی، این کشمش چون با روغن تیزاب مخلوط و با کمک دود گوگرد خشک می شود برای سلامتی بدن مضر می باشد و رنگ آن زرد می باشد، و به دلیل دارا بودن ترکیبات و روغن تیزاب از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

صادرات کشمش خشک شده به اروپا

صادرات کشمش خشک شده به اروپا کشمش خشک شده ایرانی به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته است طرفداران زیادی را در اقصی نقاط جهان به خود جذب کند و به همین دلیل این خشکبار پرخاصیت و مفید ارزش صادراتی بالایی پیدا کرده و در سطح وسیعی به کشورهای خواهان و متقاضی ارسال می شود.

صادرات این میوه خشک مغذی علاوه بر افزایش بازدهی صادرات کشور، کمک شایانی به تامین بخشی از درآمد و بودجه کشور می کند و به همین دلیل صادرات این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.