خرید انواع کشمش بیدانه تاکستان با قیمت مناسب

خرید کشمش بیدانه تاکستان با قیمت مناسب ، به واسطه سایت کشمش طلا امکان پذیر می باشد . چنانچه مایل به تهیه این خشکبار مغذی و درجه یک هستید ، می توانید به سایت مراجعه کرده و بین انواع مختلف کشمش تاکستان ، نوعی را که می پسندید ، سفارش داده ، تا در اسرع وقت به آدرس شما ارسال شود .

خرید انواع کشمش بیدانه تاکستان با قیمت مناسب

آشنایی با انواع کشمش تاکستان

آشنایی با انواع کشمش تاکستان کشمش تاکستان به دلیل کیفیت بالا نه تنها برای مردم ایران ، بلکه در بازارهای جهانی نیز شناخته شده است . شهرستان تاکستان رتبه دوم را از لحاظ دارا بودن باغات انگور در کشور به خود اختصاص داده است . در شهر تاکستان انواع مختلفی از کشمش تولید می شود ، که کشمش پلویی آن شهرت زیادی داشته و به سایر کشورها صادر می گردد .

انواع کشمش تولید شده در تاکستان عبارتند از :

  • کشمش پلویی تاکستان : این کشمش مرغوب از انگورهای بی دانه تهیه می شود . به این منظور انگورهای بیدانه را به کمک تیزاب خشک می کنند ، البته تیزاب مورد استفاده باید کاملا بهداشتی باشد.
  • مویز تاکستان : از جمله کشمش های پرطرفدار تاکستان ، مویز است. این کشمش از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انگورهای باغات تهیه می شود . مویز تاکستان اگر بی دانه باشد ، به عنوان محصول صادراتی به افغانستان و گرجستان ارسال می گردد و چنانچه دانه داشته باشد ، روانه بازارهای داخلی کشور می شود .
  • کشمش ضایعاتی تاکستان : این محصول از انگورهای درجه سه باغات تهیه می شود . این کشمش ها در واقع ضایعاتی هستند ، که بعد از خشک کردن کشمش و سورت بندی آن ، باقی می مانند . کشمش های ضایعاتی به خاطر این که کیفیت پایینی دارند ، اغلب در صنعت شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرند . مقداری از این خشکبار هر ساله به کشورهای عراق و سوریه صادر می گردد .
  • کشمش سرکه ای تاکستان : این خشکبار می تواند از انواع کشمش مثل : آفتابی ، سبز قلمی ، مویز و غیره بدست آید. کشمش سرکه ای را به عنوان غذای زنبور عسل ، دام و طیور مورد استفاده قرار می دهند و گاهی نیز از آن شیره درست می کنند .
  • کشمش آفتابی تاکستان : این محصول ، زیر نور آفتاب خشک شده و قهوه ای رنگ می باشد . به دلیل ارگانیک بودن و طبیعی بودن آن متقاضیان زیادی در بازار مصرف دارد .
  • کشمش تیزابی تاکستان : این خشکبار به دو شکل دانه دار و بی دانه در بازار وجود دارد . کشمش تیزابی به رنگ سبز یا زرد می باشد و خواص درمانی بسیاری را داراست .

لیست آخرین قیمت کشمش بیدانه تاکستان در بازار داخلی

لیست آخرین قیمت کشمش بیدانه تاکستان در بازار داخلی فروش کشمش بیدانه تاکستان و کاشمر ، به دو روش جزئی یا عمده از طریق فروشگاه آنلاین کشمش طلا انجام می شود و این امکان را برای مشتریان محترم فراهم آورده تا این خشکبار تازه و با کیفیت را در انواع مختلف و قیمت مناسب خریداری کنند . متقاضیان محترم برای آگاهی از لیست آخرین قیمت کشمش بیدانه تاکستان در بازار داخلی ، می توانند با واحد فروش سایت در ارتباط باشند .