خرید انواع کشمش انگوری تازه در بناب

کشمش از انگور تازه بدست می آید و همانطور که انواع مختلف انگور وجود دارد به همان اندازه انواع مختلف کشمش وجود دارد که در دو روش متفاوت بدست می آید که یکی با مواد و دیگری بصورت مستقیم در زیر نور آفتاب است که به طبع کشمشی که بدون استفاده از مواد شیمیایی بدست می آید سالم تر است و ما سعی در عرضه سالم ترین و مرغوب ترین انواع کشمش انگوری بناب کرده ایم تا خریداران بتوانند محصولات درجه یک را از ما خریداری کنند.

خرید انواع کشمش انگوری تازه در بناب

نکات مهم در تهیه کشمش انگوری

نکات مهم در تهیه کشمش انگوری تهیه کشمش در زیر نور آفتاب در خانه نیز امکان پذیر است و این روش با اینکه بدون استفاده از مواد شیمیایی صورت می گیرد اما دارای معایب و مزایایی است. در این روش باید دقت کرد که محلی که برای خشک کردن انگور ها استفاده می شود کاملا تمیز بوده و از گرد و غبار دور باشد و در مسیر رفت و آمد ماشین یا پیاده نباشد و حتما در محلی خشک و خنک که رفت و آمد هوا در آن جریان دارد پهن شود.

در این روش می توانید انگور ها را روی زمین پهن کنید و یا آویزان کنید. باید دقت کرد که بعد از خشک شدن یک طرف بعد از مدتی طرف دیگر را برگردانید و حتماً باید توجه کرد که کاملًا خشک شود و نه زیاد خشک و نه تر بماند، زیرا در این صورت بعد از مدتی زود کپک میزند و خراب می شود.

تقریبا ۱۵ تا ۲۰ روز در روش پهن کردن مناسب است. در روش تیزآبی و استفاده از مواد شیمیایی حتما باید به مقدار تیزآبی که استفاده می کنید دقت داشته باشید تا زیاد نباشد و زمانی که انگورها را در مواد فرو میبرید فقط برای چند دقیقه در مواد تیزاب نگه بدارید و زیاد در آن نگه ندارید زیرا باعث خراب شدن انگورها می شود و بعد از فرو بردن در مواد و آبکش کردن انگورها بلافاصله آن را پهن کنید و در صورت درشت بودن حبه ها مقدار کربنات پتاسیم آن را افزایش دهید.

شرکت عرضه کشمش انگوری بناب صادراتی

شرکت عرضه کشمش انگوری بناب صادراتی شرکت ما یکی از شرکت های معروف و با سابقه در زمینه کشمش انگوری درشهر بناب است که بهترین محصولات را عرضه می کند و محصول مرغوب و درجه یک آن را بصورت فله ای برای صادرات انتخاب و صادر می کند. هدف ما در این شرکت صادرات کشمش انگوری مرغوب شهر بناب به سایر شهرها و کشورهای اطراف است و در این شرکت افراد زیادی برای رسیدن به این هدف باهم همکاری و مشارکت دارند تا بهترین عملکرد را تحویل دهد.