تولید عمده کشمش انگوری صادراتی در ملایر

کشمش انگوری ملایر خشک شده ی انگور میباشد که به روش های متفاوتی خشک میشود.کشمش انگوری دارای خاصیت های معجزه آسای فراوانی میباشد امروزه به دلیل خاصیت های فراوان آن در بین مردم تقاضای بسیاری پیدا کرده است ازین رو تولیدکنندگان سعی در تولید انواع متفاوتی از آن میباشند.کشمش انگوری در کشور عزیزمان ایران جزو محصولات لوکس صادراتی به حساب می آید. این نوع کشمش در استان های آذربایجان شرقی و همدان تولید میشود که هرکدام روش خاص خود را دارند.

تولید عمده کشمش انگوری صادراتی در ملایر

بررسی کیفی بهترین کشمش انگور

بررسی کیفی بهترین کشمش انگور کشمش انگوری ملایر به روش گوگردی تهیه میشود که البته باعث بالابردن کیفیت کشمش مخصوصا از لحاظ ظاهری می شود.این خشکبار لذیذ دارای رنگ نارنجی و نوعی زرد روشن میباشد به این کشمش ها با توجه به روش تولید،کشمش کالیفرنیایی نیز میگویند.کشمش های انگوری برای صادرات ایده آل هستند و با توجه به استاندارد های هر کشور این کشمش ها صادر میشوند، کشورهایی نظیر هلند، روسیه، آلمان، اسپانیا و انگلیس.

ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان کشمش درجه یک انگوری در جهان است، البته کشمش انگوری طرفداران بسیاری در سراسردنیا دارد از این رو که خواص بسیار زیادی از جمله خطر ابتلا به کلسترول و فشار خون را کاهش میدهد، نوعی کنترل کننده استرس است در نتیجه برای پیشگیری از بیماری های فشار عصبی بسیار توصیه می شود،برای افراد دیابتی بهترین جایگزین قند و شکر است و البته خواص ضد التهابی نیز دارا میباشد. میتوان گفت کشمش انگوری نظر بساری از مردم را به خود جلب کرده است.

کشمش انگوری ایرانی اکثرا از انگور عسگری بدست می آید،به رنگ زرد کهربایی و قهوه ای شفاف و روشن میباشد که به روش گوگردی خشک و تهیه میشود.با کیفیت ترین کشمش های انگوری کشمش هایی هستندکه دارای انعطاف پذیری مناسب باشند،یعنی میزان خشکی مناسبی داشته باشد جوری که قابل خم شدن باشد،بی دانه،درشت و شیرین و دارای رنگ شفاف و طلایی باشد.

توزیع کنندگان کشمش انگوری در ملایر

توزیع کنندگان کشمش انگوری در ملایر کشمش انگوری از بهترین محصولات صادراتی شهرهای ملایر، همدان، مراغه، ملکان و بناب از استان آذربایجان است.این شهرها بزرگترین توزیع کنندگان و صادرکنندگان به سراسر دنیا هستند، عمده ترین خریداران این محصول ما کشورهای عربی و روسیه و انگلیس میباشند.با اینکه شهر ملایر جزو دومین بهترین تولید کننده کشمش انگوری میباشد اما دارای مشتری های بسیاری میباشد و توزیع در این شهر به صورت جزئی و عمده انجام میگیرید.

توزیع کنندگان شهر ملایر با ارائه محصول خود در بسته بندی های مناسب در ابعاد و وزن های متفاوت در کیفیت عالی و قیمت بسیار به صرفه در انواع نمایندگی های فروش خشکبار به خصوص کشمش ارائه می دهند.در شهر ملایر این خشکبار محبوب را به راحتی و بدون واسطه از باغدار به پایین ترین قیمت،اطمینان خاطر،تست و خریداری کرد.