بزرگترین مرجع فروش کشمش آفتابی صادراتی در ملایر

کشمش آفتابی ملایر، یکی از بهترین انواع کشمش صادراتی ایران به شمار می رود. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مراجع فروش کشمش آفتابی صادراتی، با تولید کنندگان ملایری در ارتباط است. عرضه مستقیم باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند کشمش اعلا را با قیمتی مناسب خریداری کنند. شما می توانید میزان کشمش دلخواه خود را در اندازه محدود و یا در تناژ بالا خریداری نمایید. برای صادرات در مقیاس بالا باید سفارش خود را بموقع ثبت نمایید.

بزرگترین مرجع فروش کشمش آفتابی صادراتی در ملایر

صفر تا صد صادرات کشمش تازه

صفر تا صد صادرات کشمش تازه کشمش، یکی از پرطرفدار ترین محصولات تولید شده از انگور است. انگور انواع مختلفی دارد و به روش های مختلف خشک می شود. به همین دلیل انواع مختلف کشمش وجود دارد که پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان است و هر کس با هر سلیقه ای می تواند یک نوع از آن را انتخاب کند.

ایران حجم زیادی از انگور را تولید می کند اما به دلایل مختلفی در زمینه صادرات نسبت به کشورهایی مانند ترکیه و آمریکا رتبه پایین تری دارد. در این مطلب صفر تا صد صادرات کشمش تازه را بیان می کنیم.

در مرحله اول پس از چیده شدن انگور ها، آن ها را به روش های آفتاب خشک، سایه خشک و تیزابی، خشک می کنند. بهنرین کشمش محصولی است که با نور خورشید، در هوای آزاد و بدون مواد شیمیایی خشک شود.

پس از تولید کشمش آن ها را بسته بندی می کنند. بسته بندی کشمش برای کشورهای مختلف، متفاوت است. برای کشورهای اروپایی و آمریکایی بسته بندی شیک و گران قیمت مناسب است تا توجه افراد بیشتری را جلب کند و برای کشورهای آسیایی، بسته بندی باید به گونه ای باشد که مصرف کنندگان بتوانند هزینه آن را پرداخت کنند.

در مرحله بعد کشور هدف باید مشخص شود. براساس کشور مقصد، کشمش مناسب را خریداری کرده و آماده صادرات می کنند. شما در این مرکز می توانید از راهنمایی مسئولین فروش بهره مند شوید. آن ها شما را برای خرید محصول مناسب، شیوه مناسب صادرات، هزینه ترخیص کاری و بسته بندی راهنمایی می کنند تا شما بتوانید سود بیشتری را از صادرات کسب کنید.

عرضه انواع کشمش آفتابی ملایر به صورت عمده

عرضه انواع کشمش آفتابی ملایر به صورت عمده این مجموعه انواع کشمش آفتابی ملایر را به صورت عمده عرضه می کند. خرید محصولات به صورت کلی و عمده به شما کمک می کند تا با کاهش هزینه های بسته بندی و حمل و نقل، هزینه های خود را کاهش دهید.

علاوه بر این، مجموعه ما محصولات خود را بدون واسطه از تولید کننده تهیه می کند تا با حذف دلالان از فرآیند خرید و فروش، سود محصول کم شده و کشمش با قیمت مناسب تری به دست مصرف کنندگان برسد.