بازار فروش کشمش تیزابی فله در تهران

کشمش های تازه تیزابی که از جمله ی محبوب ترین خشکبار های موجود در ایران به حساب می آید د ر دو نوع دانه دار و بی دانه تولید می گردد و غالبا به رنگ زرد و سبز می باشد و در شهرستان های مختلفی از جمله کاشمر تولید شده و بازار فروش کشمش تیزابی فله در تهران نیز بسته به محصولاتی که از کاشمر و سایر شهرستان ها وارد می کنند، می تواند متفاوت باشد.

بازار فروش کشمش تیزابی فله در تهران

در مورد انواع کشمش بیشتر بدانید

در مورد انواع کشمش بیشتر بدانید انواع مختلف کشمش با اشکال، رنگ ها، اندازه ها و طعم های مختلف وجود دارد که در این مقاله قصد داریم انواع کشمش را به شما نشان دهیم بنابراین همراه ما باشید تا در مورد این میوه خشک فوق العاده بیشتر بدانید.

اکثر کشمش ها از انواع مختلف انگور مانند تامپسون بدون هسته، شعله بدون هسته، سولتانا، مسقط و سیاه کورینت تهیه می شوند و از جمله کشمش های موجود در بازار می توان به کشمش سیاه، مویز کشمش، کشمش قرمز، کشمش سبز، کشمش طلایی و …اشاره کرد که هر کدام از این انواع از انگورهای مختلف با رنگ و سلیقه متفاوت تهیه می شوند.

کشمش های تیزابی که هم دارای فواید و هم مضرات زیادی می باشد از این حیث نام گذاری شده اند که فرایند خشک شدن انگور در آن به روش تیزاب انجام می گیرد و همواره توصیه کارشناسان این است که به دلیل وجود بیماری های مختلف، بهترین روش برای خشک کردن انگور همان روش سنتی و قدیمی می باشد.

یکی دیگر از کشمش های موجود در بازار کشمش انگور فخری و کشمش طلایی کاشمر می باشد که دارای طرفداران زیادی نیز می باشد و از جمله کشمش هايي است که در طب سنتي نيز سفارش زيادي به مصرف آن شده و براي بيماري هاي مختلفي توصيه شده است و همانطور که مي دانيد اين محصول جزو محصولات با طبع گرم مي باشد لذا همين مهري بر مفيد بودن کشمش براي سلامت قلب مي باشد.

و همچنین از جمله فوايد و خواص درماني کشمش انگور فخري مي توان به مفيد بودن براي پکي استخوان هاي شما ( به علت اين که داراي بروم مي باشد)، جلوگيري از بيماري هاي قلبي (با کاهش کلسترول)، کاهش اضطراب و استرس و بيماري هاي عصبي، سلامت دهان و دندان ها، سلامت و تقويت بينايي و…مي باشد.

شرکت عرضه کشمش تیزابی به صورت فله

شرکت عرضه کشمش تیزابی به صورت فله شرکت های مختلف عرضه و پخش انواع کشمش های تیزابی و کشمش سیاه پلویی، این محصول درجه یک را به صورت فله و در تناژ بالا در اختیار فروشگاه ها قرار داده و آن ها با توجه به کیفیت محصول مورد نظر ان را قیمت گذاری نهایی کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.